czwartek, 8 sierpnia 2013

palety



Po pomalowaniu pokoju mam wewnętrzną potrzebę zająć się moim balkonem. 
Myślę o odświeżeniu go i zadbaniu o jego wyposażenie.
Na ta chwilę niestety nie mogę sobie pozwolić na kupno mebli ogrodowych
dlatego też poszukuje innych rozwiązań. 

Jakich? Zobaczcie sami ;)





siedzisko z Pinterest

narożna "kanapa" od kojo-design

lub 

na kółkach od ashleyannphotography




Szukając inspiracji natrafiłam na inne świetne wykorzystanie palet.
Oto co znalazłam:

  • stolik

w stylu retro

  • biurko

instrukcja u funkyjunkinteriors

  • półka 
na książki od diefrauimhaus


do kuchni

  • do przedpokoju



  • do pokoju

instrukcja u poppytalk

"obraz" od youngandcrafty

  • huśtawka
tutorial znajdziecie tu

wiszące łóżko od themerrythought

  • skrzynka
skrzynka na zabawki od glassslipperrestorations


  • a nawet cały domek
instrukcja tu



pomysły, plany są. Teraz czas na szukanie palet i realizacje ;)

11 komentarzy:

  1. Na pierwszych zdjęciach bardziej lampy niż kanapy mnie zainspirowały ; **

    http://alice-in-wonderlaand.blogspot.com/ zapraszam może cię coś zainspiruje

    OdpowiedzUsuń
  2. mega mi si epodoba takie wykorzystanie palet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Meble z palet to bardzo dobry pomysł na biznes. Nie chwaląc się sam założyłem taką firmę, która odnawia stare palety oraz robi z nich meble praktycznie każdego rodzaju. Wszystko zależy od zastosowania. Meble sypialniane jak np. łóżka wymagają dokładnego sprawdzenia oraz pomysłowego połączenia, bo meble te trzeba wysłać. Firmą, która obsługuje moje wysyłki to http://www.dhlparcel.pl/content/dhl_parcel_poland/pl.html . Bardzo korzystne ceny, wysyłki zagraniczne dla klientów biznesowych, idealny kurier dla mojej firmy. Polecam serdecznie oraz zachęcam do próbowania samemu zrobić coś z niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o przesyłki kurierskie, to z swojej strony polecam usługi świadczone przez firmę DPD. DPD oferuje tanie oraz szybkie przesyłki krajowe https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd z opcją ich pełnego trackingu. Śledzenie przesyłek jest dla mnie bardzo dużym udogodnieniem, dzięki któremu mogę w łatwy sposób dowiedzieć się o statusie nadanej do wysyłki paczki.

      Usuń
  4. Świetna inspiracja :) właśnie coś kombinuje z paletami

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno fajnie palety są wykorzystywane w ogrodach i ja muszę przyznać, że również bardzo chętnie korzystam z nich w moim ogrodzie. Nawet całkiem niedawno zamówiłem świetne akcesoria od https://ogrodolandia.pl/akcesoria-i-wyposazenie-ogrodowe któe naprawdę fajnie się komponują w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chcesz dodać swojemu ogrodowi nieco magii, polecam odwiedzić https://hortus.biz.pl/. Ich bogata oferta ozdób ogrodowych sprawiła, że moje zielone miejsce nabrało zupełnie nowego wymiaru.

    OdpowiedzUsuń