poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Inspirujący blog- Design Your Life


Mam przyjemność przedstawić Wam blog, który śledzę od dawna
(przed tym jak wpadłam na pomysł, że sama będę prowadziła bloga ;)
Design Your Life





o blogu:
Blog lifestylowy, prowadzony przez Alinę to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Możecie dowiedzieć wiele o designie, poszukać pomysłów na wystrój wnętrz, poczytać o inspiracjach. Oprócz tematów związanych z wnętrzarstwem znajdziecie również wiele informacji z serii modowe, kulinarnej i DIY. Dodatkowo blog prowadzony jest dopiero od ponad 1 roku, a już zjednał sobie rzeszę fanów. To nie może być przypadek ;)

dlaczego tutaj:
Blog Aliny przeglądam od dluższego czasu i jest dla mnie miejscem, w którym znajduje wiele inspiracji. Uwielbiam jej cykl, w którym dzieli się swoimi odkryciami, rzeczami, które ją zainteresowały, zainspirowały. Podsyła linki i strony godne uwagi. Dla mnie blog designyourlife jest jak najbardziej godny polecenia ;)


ulubione prace:


ostatnio podzieliła się szablonami do idealnego organizera


jak wykorzystać farbę do tablicy


dlatego nie mogło zabraknąć pomysłu na wykorzystanie ich



Polecam również jej cykl W POSZUKIWANIU DIY,
gdzie pokazuje fajne pomysły, które można samemu zrealizować ;)


3 komentarze:

  1. Też bardzo lubię odwiedzać Alinę :)piękny blog z mnóstwem ciekawych i przydatnych informacji

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ją często odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybierając komplet mebli ogrodowych, kluczowe jest znalezienie takiego zestawu, który będzie połączeniem stylu, komfortu i funkcjonalności. Na https://ogrodolandia.pl/komplety-ogrodowe znalazłem szeroką ofertę, która spełnia te wszystkie kryteria. Od nowoczesnych po klasyczne, każdy zestaw jest zaprojektowany z myślą o maksymalnym wykorzystaniu przestrzeni ogrodowej. To idealne miejsce dla tych, którzy chcą cieszyć się pięknym i funkcjonalnym ogrodem.

    OdpowiedzUsuń