piątek, 18 października 2013

papierowe dzieło


Ostatnio pisałam post o pomysłach na wykorzystanie gazety.
Oto mój pomysł - "obraz" z wycinek z gazety.







co jest potrzebne:

- kartka z bloku technicznego
- antyrama
-gazeta
- klej i nożyczki

co trzeba zrobić:


Wyciąć z gazety pojedyncze litery.
Ważne jest, żeby były różnej wielkości co urozmaici całość
Następnie przyklejać w równiej odległości poszczególne wycinki.



Można z nich ułożyć określone wyrazy, zdania.
U mnie akurat wycinki nie tworzyły żadnych sentencji, 
gdyż chciałam podkreślić zdanie, które umieściłam na środku. 
Całość przyklejamy na większą białą kartkę i wkładamy do antyramy.


efekt końcowy:
Na środku umieściłam sentencję z piosenki Sistars 




przesłanie na dziś:
"make your spirit shine and do the best you can" 


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje, ze jestes i zawsze komentujesz moje posty ;) dzieki temu wiem, ze jednak ktos je czyta ;)

      Usuń
  2. Genialy pomysl, ale i jakie piekne wykonanie! Super! Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, ja ostatnio pobawiłam się drukarką i fotkami.... Po prostu zrobiłam skany starszych i nowszych zdjęć, ponakładałam jedne na drugie, do tego zmiany opcji barw i wyszło co wyszło. W sumie na ścianie wygląda OK. oczywiście wszystko wpakowałam w antyramę. Troszkę problemy miałam z wymiarem (bo pierw stworzyłam "new-foto" o później zaczęłam zastanawiać się nad wymiarem - w żaden "standard" nie pasowało, obcinać nie zamierzałam, zostawiać nieforemnych białych placów również. Nie mniej takie antyramy "odbiegające" również od tradycyjnych wymiarów znalazłam na www.antyramy.info. Jeżeli również macie problemy, t spróbujcie tam - może się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. pracochłonne ale efekt świetny!
    a ja chyba sobie zrobię z kolorowych gazet xd tylko muszę pomyśleć jakie hasło chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne:) i rzeczywiście bardzo pracochłonne:)

    OdpowiedzUsuń