czwartek, 24 października 2013

pomysł na znaczki pocztowe



Ostatnio przeglądałam swoje "pudełko wspomnień" 
(mam takie miejsce gdzie zbieram pamiątki)
i natchnęłam się na moją małą kolekcję znaczków pocztowych.

Nie ma tam jakiś drogocennych egzemplarzy, 
ale dla mnie mają wielką wartość. Tą sentymentalną.



Znalazłam kilka fajnych pomysłów, na wykorzystanie
znaczków pocztowych trochę w innym zestawieniu niż z listami.




"obraz"
M idealnie pasowałoby do mnie ;)


zakochałam się w tym pomysle



Oklejanie przedmiotów

szkatułka źródło: Pinterest



A Wy zbieraliście kiedyś coś?

3 komentarze:

  1. Bardzo kreatywne i ciekawe pomysły. Litera mi się całkiem podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne pomysły!! Mam dużo znaczków, a w życiu bym nie wpadła na takie ich wykorzystanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły :) ja swoje zbiory wykorzystałam w podobny sposób http://brzostula.pl/przerobki/znaczki-pocztowe/

    OdpowiedzUsuń