poniedziałek, 6 stycznia 2014

inspirujacy blog - E for Event

 
Blog z pięknymi zdjęciami i świetnymi projektami






o blogu:
Prowadzi go Emilka od sierpnia 2012 roku.  Z wykształcenia jest architektem krajobrazu, ale z zamiłowania graficzką i stylistką ślubną. Jak sama siebie nazywa - jest pogromczynią papieru ;) Co widać po jej postach. Ma blogu możecie znaleźć wiele przydatnych tutoriali związanych ze sztuką origami. Oprócz przepisów na zrobienie pięknych rzeczy z papieru, możecie tam również znaleźć wiele inspirujących zestawów.


dlaczego tutaj:
Bo uwielbiam origami :) Dodatkowo pierwsze na co zwróciłam uwagę, gdy weszłam na bloga, to przepiękne zdjęcia. Zachwycam się nimi bo ja jestem na etapie robienia zdjęć kalkulatorem ;) Emilka dba o to, żeby wszystkie posty, które tworzy były w należytej oprawie. Warto wejść na E for Event, żeby zobaczyć jak od strony graficznej powinien wyglądać profesjonalny blog ;)

ulubione prace:  



  
 przepiękna pamiątka ślubu


 świecąca literk
 


5 komentarzy:

  1. Z przyjemnoscią zajrze do Emili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E for event podziwiam od dłuższego czasu. Emilka faktycznie ma świetne pomysły, a sam blog wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżniłam Cię na swoim blogu:
    www.zdjeciedziennie.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie zajrzeć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń