środa, 19 czerwca 2013

zestawienia - Dzień Ojca


Osobiście uważam, że trudniej jest wymyślić prezent dla mężczyzn, niż dla kobiet. Oczywiście chodzi mi o jakiś oryginalny upominek. Najlepszym zestawem są chyba kosmetyki i ubiór, ale ile można dostawać kremów po goleniu i niedobranych koszul ;)

Tak się składa, że w najbliższym czasie każdy będzie miał dylemat jaki wybrać prezent. A to wszystko za sprawą DNIA OJCA. To święto już w najbliższą niedzielę (23 czerwca). 

Troche późno zabrałam się za pisanie tego postu, ale jeśli nie macie jeszcze prezentu to może pomoże Wam to zestawienie ;)



1. DLA SMAKOSZA




może muffinki
(te zrobiłam dla moich współpracowników ;)
ja kupiłam w sklepie babeczki Gellwe - szybko i każdemu wyjdzie ;)


albo cukierki
z blogu Littleldsideas  

albo śniadanie
według livinglocurto



2. DLA ARTYSTY




moje działo 
według Sheknows

jeśli nie macie zdolności zawsze możecie sobie ściągnąć od


3. DLA PIWOSZA


świetny pomysł od Amandaparkerandfamily

otwieracz od Artofmanliness



4. DLA PRACOHOLIKA- NA BIURKO

darmowy szablon od Botanicalpaperworks

świetny pomysł z odbijanymi rękoma


5. DLA DOMOWNIKA

kupon dla taty od livinglocurto


6. DLA MAJSTERKOWICZA



koszyczki od Betweenthelines


7. DLA KUCHARZA

fartuszek od Michaels


8. DLA ZAPOMINALSKIEGO

misie od Betweenthelines


9. DLA AKTYWNEGO

bidon od Giverslog


10. DLA TEŚCIA



Mam nadzieje, że zainspirowałam Was ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz