środa, 17 lipca 2013

M. gotuje ...


FASZEROWANA PAPRYKA

Zrób to sam tyczy się wszystkiego. Od wystroju wnętrz, po szycie i ozdabianie aż po tworzenie wykwintnych dań. Ja należę do osób, które nie lubią (i nie umieją) gotować. Robię jednak małe kroczki, które powoli mnie przekonują do gotowania.


Mam pewne ulubione blogi kulinarne, ale trochę się gubię w gąszczu blogów o tematyce gotowania.
Trochę ich dużo dlatego przeglądam spisy przepisów.
Zaglądam:


znalazłam wpis o faszerowanych paprykach. Poszperałam i znalazłam:





postanowiłam zrobić :)

W moim wykonaniu:
1. zagotowałam ryż
2. podsmażyłam cebulę i pieczarki
3. podsmażyłam trochę mięsa mielonego
4. dodałam 3 łyżeczki koncentratu pomidorowego i trochę przypraw
5. wszystko pomieszałam ze sobą
6. "fars" włożyłam do pustych papryk
7. wstawiłam do piekarnika na ok 20 min 
8. zjadłam z przyjemnością bo było pyszne ;)

pomimo mojego bardzo znikomego talentu kulinarnego jestem zadowolona z efektów :)
oto co mi wyszło :




p.s. jak widać fotografem to ja nie jestem ale chciałam Wam pokazać efekt ;)
Miłego wieczorku ;)


4 komentarze:

  1. .. ja do takich papryczek robię sos pomidorowy i one chwilkę leżakują w nim przed podaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie musze cos zrobić żeby papryka była bardziej miekka. Nastepnym razem przed włożeniem farszu wstawię samą paprykę na 10min do piekarnika. Zobacze co wtedy wyjdzie ;)

      Usuń