niedziela, 6 października 2013

pomysł na słoik



Prawie wszystko można wykorzystać do zrobienia czegoś nieprzeciętnego.
To dotyczy również zwykłych przedmiotów takich jak niepozorny słoik.
Łatwy i dostępny surowiec, który może przeżywać swoją drugą młodość ;)
A jak można go wykorzystać:





organizacja

przydają się  w kuchnii



przydają się 


przydają się do


przyda się do organizacji warsztatu



wyposażenie




wykorzystaj jako wazon






dla innych


oryginalny sposób pakowania'






moja próba:

Jakiś czas temu robiłam remont, a dokładnie malowałam pokój.
Postanowiłam spróbować "pomalować" słoik.
Niestety zwykła farba się nie nadaje do takiego urozmaicenia.
Zostają zacieki i brzydkie ślady.
Na szczęście jedna strona nie jest taka zła,
wiec ona jest skierowana w stronę "widzów" ;)





3 komentarze:

  1. Bardzo lubie recykling. Podobają mi się pomysły z słoikami, sama czesto je wykorzystuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na ozdobienie i wykorzystanie słoików to pomalowanie zakrętek na różne kolory.

    OdpowiedzUsuń