niedziela, 27 października 2013

szukajac inspiracji- balkon


W ramach planowania (w nieokreślonej jeszcze przyszłości ;) remontu mieszkania
poszukuje inspiracji na rożne pomieszczenia.

Ostatnio pokazałam co chciałabym u siebie w przedpokoju, 
dziś będzie o pomyśle na zagospodarowanie BALKONU.

Mam bardzo wąski balkon, dlatego tez mam ograniczone mozliwosci,
ale pomimo to zalazłam już kilka inspiracji ;)








siedzisko

bardzo podoba mi sie pomysl wykorzystania palet

albo skrzynek ;)

zabudowanie

chce zakryc balkon taka oslona


oświetlenie


  
swietne girlanda swiecaca 

albo wykorzystac lampki

albo zrobione "lampiony"


przechowywanie

chciałabym też postawić na balkonie skrzynię na jakieś drobne przedmioty. 
Mam taką wąską wnękę, gdzie mogłaby stanąć. 
Tą akurat znalazłam na jakieś aukcji ale jest za droga.




chociaż i tak moim marzeniem jest huśtawka na balkonie:
zrodlo: Pinterest




2 komentarze:

  1. na balkon to np. skrzynie wojskowe- są dość tanie,w porównaniu do oryginalnych siedzisk drewnianych i mogą służyć jako siedzisko, stolik czy kwietnik do kwiatów na balkonie, pomysłów jest mnóstwo:))własnie czekam na swoją przesyłkę skrzyniową i będe z niej siedzisko robić:)

    OdpowiedzUsuń