niedziela, 1 grudnia 2013

prezent na Mikołaja



Zbliżają się święta czyli czas rodzinnych chwil, pysznych potraw i dużooo prezentów ;)
U Nas w rodzinie prezenty daje się pod choinkę. W Wigilię każdy dostaje coś od Gwiazdki.
Na Mikołaja obdarowujemy się raczej symbolicznymi prezencikami.

 Ja staram się zazwyczaj zrobić coś samodzielnie. 
Wtedy też jest więcej radości z dawania, jak i otrzymywania. 

Ja już przygotowałam prezent na Mikołaja dla moich rodziców :)





Zrobiłam kalendarz w pixbook.pl ;)

1. Dobrałam stare zdjęcia naszej rodzinki
2. Zeskanowałam je. 
3. Wstawiłam zdjęcia w programie znajdującym się na stronie.

Do każdego miesiąca dobrałam takie zdjęcie, żeby pasowało do naszych świąt.
np. w czerwcu moi rodzice mają rocznicę ślubu więc wstawiłam zdjęcie z ich uroczystości,
w marcu ja mam urodziny dlatego wstawiłam swoje zdjęcie, itp.
W miesiącach, którym nie ma żadnego święta wstawiłam takie, żeby pasowały do pory roku.

Mam nadzieję, że rodzicom się spodoba ;)

a jak Wam się podoba?


10 komentarzy:

  1. Super pomysł na upominek :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezent, na pewno sprawi im wiele radosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się, ale u mnie nie ma gdzie kalendarza zawiesić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci szczerze, że ja te nie mam ;) ale moi rodzice za to zawsze mają kalendarz na lodówce, dlatego też wpadłam na pomysł, żeby im zrobić jakiś fajny ;)

      Usuń
  4. A skąd wzięłaś "to metalowe" na którym wiesza się kalendarz? poszłaś do punktu czy gdzieś kupiłaś? Bo tez planowałam zrobić kalendarz, ale nie wiem, jak go "zmontować". Z góry dziękuję.
    PS. I le kosztuje taka usługa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wszystko zamówiłam na http://www.pixbook.pl/. tam dodałam tylko zdjęcia i zaznaczyłam nasze urodziny i już :) przesłali mi w 3 dni. Koszt to 20zł + przesyłka.Uważam, że jak na taki kalendarz który jest mocno spersonalizowany to niedrogo. Daj znać co w końcu zrobiłaś ;)

      Usuń
  5. świetny pomysł na prezent! może też się skuszę na taki prezent dla rodziców...hmmm... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zamówiłam jeden, ale chyba jakiegoś szału nie ma, ja widz e ten post.

    OdpowiedzUsuń