poniedziałek, 3 lutego 2014

walentynki - sprawdzone pomysły


Zaczął się luty, więc pora pomyśleć o Walentynkach ;)
Każdy z nas co roku zastanawia się co stworzyć, aby zaskoczyć swoją drugą połówkę.

14 lutego nie lubię kupować prezentów. Najczęściej tworzę coś samodzielnie.
Dziś kilka pomysłów, które sprawdziły się w przeszłości . 
Można je wykorzystać nie tylko na Walentynki, bo pamiętajmy, żeby cały rok dbać o siebie 
i sprawiać sobie małe przyjemności ;)





mała niespodzianka

Pomysł podpatrzyłam u Pauli. 
Nie drukowałam ich, ale ręcznie zrobiłam. 
Świetna prezent, który można dostosować do zainteresowań partnera :)



Pomysł podpatrzyłam tutaj
Tu również nie korzystałam z szablonu, ale zrobiłam swoją wersję ;)
Napis zamazałam białą kredką świecową, a następnie ołówkiem. 
Warto spróbować.



mój pomysł:
Z pomocą mojego kolegi stworzyłam zdjęcie. Napis jest stworzony przez grę światłami.
Wywołałam fotografię i kupiłam do niego ramkę. 
Tą z kolei wsadziłam do pudełka wypełnionego wyjątkowymi słodyczami.  
W każdym cukierku znalazła się karteczka.
Po odpakowaniu sreberka, mój K. znalazł informacją za co go kocham. 
Było dużo cukierków ;)


opakowanie też się liczy

Ostatnio pomogłam mojemu współlokatorowi.
Pudełeczko z pierścionkiem zaręczynowym schowałam do większego opakowania,
które zapakowałam w kolorowy papier.
To pudełko z kolei włożyłam do większego, które również ładnie okleiłam.
To znowu wylądowało w większym opakowaniu, które również zapakowałam.
I jeszcze raz tak samo ;)
W konsekwencji dziewczyna musiała się namęczyć zanim odkryła prawdziwy podarunek.



Mój brat też lubi zaskakiwać swoją dziewczynę.
Kupił jajko niespodziankę i wyjął z niego pudełeczko.
Zamiast zabawki wsadził pierścionek i ponownie zapakował.
Istna słodka niespodzianka ;)
pomysł podpatrzony tutaj


Podzielcie się swoimi pomysłami ;)


5 komentarzy:

  1. super pomysły :) najbardziej podoba mi się pierwszy ;) ekstra!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje, takie od siebie są bezwarunkowo najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Chyba ten pierwszy zrealizuję w tym roku ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaa pierścionek to najlepszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, ja robiłam bileciki i sprawdziły się świetnie, dwa lata i jeszcze z nich czasem korzysta :D

    OdpowiedzUsuń