czwartek, 20 lutego 2014

wytłoczki


Koleżanka poprosiła mnie o stworzenie zestawienia pomysłów na recykling wytłoczek. 
Z tak pozornie niepotrzebnych opakowań po jajkach 
można stworzyć wiele ciekawych przedmiotów. 
Jeśli spodobają Wam się przedstawione poniżej inspiracje, 
zachęcam do zajrzenia na profil "Oddam odpady",
gdzie można odebrać większe ilości wytłoczek.




ramka do lustra




udekoruj lampki

 bukiet 


wykorzystaj elementy do stworzenia skarbonki


lub do zabawy z dziećmi


pudełko do przechowywania


 do uporządkowania świątecznych elementów
źródło: Pinterest.com


a nawet meble


2 komentarze:

  1. Jak fajnie i pomysłowo. Kiedyś przygotowałam o tym post i sama zdziwiłam się ile można z tego wymysleć kreatywnych rzeczy. Piekne inspiracje znalazłaś:)

    Cudownego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wytłoczki użyłam do ozdoby wielkanocnej. Pomalowałam na zielono, włożyłam na przemian kieliszki od wódki z wodą a do tego żywe kwiatuszki oraz w puste miejsca obok pisanki i kurczaczki.

    OdpowiedzUsuń