piątek, 2 maja 2014

linki godne polecenia - kwiecień


Wiem, że ostatnio nie publikowałam żadnych wpisów. 
Niestety miałam sporo na głowie i nie miałam czasu na bloga. 
Ostatnio zaczęłam prawo jazdy na motor, dużo czasu poświęcam na pracę, 
w międzyczasie były święta i moje urodziny. 
Ogólnie sporo się działo, a to spowodowało, że blog zszedł na dalszy plan. 
Postanowiłam to jednak naprawić. 
Obiecuję, że w maju będę częściej publikować ;)
Już teraz zapraszam Was na przegląd linków do inspirujących rzeczy, które odkryłam w kwietniu:





  • jak wygląda facet, który nie goli się przez ponad 4000 km
  • jakie kolory kochają Polacy? ulubione kolory kobiet? jakie kolory chcielibyśmy mieć w swoim domu? wszystko na kolorowapolska.pl.
  • jak zrobić swoją wish liste? oto tutorial.
  • fajne zestawienie 45 rzeczy, które możesz robić za darmo.
  • a Ty co byś zrobił ze zwykłym kubkiem?


1 komentarz: