piątek, 23 sierpnia 2013

weselny prezent




W ten weekend będę miała przyjemność bawić się na weselu fajnych, młodych ludzi ;)
Ze względu na fakt, że uroczystość jest w innym mieście (a nawet województwie) postanowiliśmy
z moim K, że nie będziemy kupować kwiatów.
Dodatkowo, na całe szczęście, odchodzi  się od tradycji wręczania wiązanek przed kościołem.
Co prawda fajnie jest dostać piękny bukiet, który można wykorzystać do zdjęć
i przystrojenia sali/ pokoju, ale osobiście uważam to za bardzo nieużyteczny prezent.
Oczywiście prezent nie zawsze musi mieć użyteczna formę,
 ale nie oszukujmy się, starsze pokolenie i tak kupi kwiatki, więc będzie różnorodnie ;)

W związku z tym postanowiłam napisać o znanych mi alternatywach na prezent ślubny.




1. Wieczne bukiety




jeśli jest jesień to bukiet z liści. Ten robiłam akurat na prezent dla mamy,
ale warto wykorzystać pomysł. Instrukcja tu



2. Pomagamy innym


Jakiś czas temu modne było zbieranie maskotek dla dzieci z domów dziecka.
Uważam tą inicjatywę za bardzo fajną i pomysłową.
Podam tu jednak również inną alternatywę.
Jestem wolontariuszką Stowarzyszenia WIOSNA,
a dokładnie projektu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI.
Działam już 6 rok w Kielcach (ale o tym kiedy indziej).
Stowarzyszenie prowadzi fajną akcję:
KOCHANI BĘDZIEMY MIELI DZIECKO

wszystkie informację znajdziecie tu


3.  Słodycze




albo można kupić jakąś fajną bombonierkę. Ja bym się ucieszyła z takiego prezentu :)


4. Książka

oczywiście zgodną z upodobaniami pary młodej.
Ta książka nie jest tu przypadkowa bo Schmitt to mój ulubiony autor ;)


5. Lotto

popularne kupony też są alternatywą dla młodych.
Mnie osobiście jakoś nie poryw ten pomysł, ale kto woli


6. spersonalizowany prezent


album ze zdjęciami pary młodej coś w tym stylu



7. wino

pochwalę się co ja zrobiłam na prezent
Znalazłam fajną stronkę z etykietami na butelki- Bottlabel.com
Tam też zamówiłam spersonalizowaną etykietę na wino


Kupiłam Carlo Rossi (to moje ulubione wino) i na parze odkleiłam etykietę.
Naklejkę w bardzo łatwy sposób można nakleić,
więc nie miałam problemu z umieszczeniem jej na butelce.


Voilà :) mam prezent :)



Prezentem może być również zorganizowanie atrakcji na weselu.
Para młoda ma dużo wydatków przed samą imprezą więc dodatkowe wsparcie,
w zakresie opłacenia atrakcji, może być bardzo miłym gestem.

Jedną z popularnych atrakcji na wesele może być zorganizowanie słodkiego stołu. 
Najlepiej znaleźć firmę, która zorganizuje słodkości o zajmie się profesjonalną aranżacją dostosowaną do motywu przewodniego imprezy. 
Jeśli szukacie słodkiego stołu w Kielcach lub w województwie Świętokrzyskim
 zapraszam do zapoznania się z moją ofertą. Chętnie pomogę :)
Więcej na www.kacikslodkosci.pl 










dodatkowo polecam fajny sposób
na opakowanie pieniędzy
instrukcje znajdziecie tu


Macie jeszcze jakieś pomysły na prezent?

3 komentarze: