poniedziałek, 9 września 2013

Inspirujący blog- Cleo - Inspire


dawka naprawdę fajnych inspiracji czyli przedstawiam
cleo-inspire






o blogu:
Maria prowadzi blog od 1,5 roku. Jak pisze o sobie: "Jestem kolekcjonerką pocztówek i fanką dobrego stylu. Kocham fotografię." Ma też inny blog www.memoriesthatremain.com.

dlaczego tutaj:
Cleo- inspire to idealne miejsce dla mnie. Jest tam to wszystko co kocham- czyli duuuuzo inspiracji.
Z różnych dziedzin- od pomysłu na urozmaicenie wnętrza, po pokazanie ciekawych aranżacji,  do opisywanie dzieł innych. Prowadzi podobny cykl do mojego (albo ja do jej ;) odnośnie tematycznych inspiracji. 
Dodatkowo zazdroszczę jej umiejętności przedstawienia tych wszystkich pomysłów w tak ładny sposób. Widać, że dużo czasu poświęca, aby jej posty współgrały z grafiką całego bloga. Ja muszę jeszcze nad tym popracować.


ulubione prace:



zestawienie co zrobić ze spinaczy 

co zrobić z kapsli

dekoracje z masy solnej




5 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuje, jest mi niezmiernie miło i cieszę się , że również inspiruje innych. To mi bardzo schlebia i motywuje.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, odwiedzam go bardzo często

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę :) ja Cleo-Inspire również uwielbiam :D
    kocham jej zdjęcia, prace, podpowiedzi :)
    jej estety jest bliska mojej :) cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te kapsle są zastanawiające... ale dekoracje z masy solnej wygrały wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :) Zapraszam na naszą stronę z ciekawymi pomysłami :)
    www.pomyslowi24.pl

    OdpowiedzUsuń